02 de juliol 2007

35 tacos, sopar per celebrar-ho

















Doncs mira que el dia 5 faig 35 anys, i m'agradaria fer un soparet per celebra-ho, però serà el divendres dia 6. I com que m'he arreglat aquesta "buardilla- barbacoa" de solteret fill de papà. Docs que el farem a casa. Així aprofito per inagurar-ho tot i que no està enllestit. No se que passa que el temps se'm tira a sobre. Els sumiatruites ja ho tenim això, ens pensem que som capaços de fer més coses de les que podem fer. Però bé això ja entraria dins de les reflexions que et venen al cap quan arribes a una edat balancejable: 25, 30, 35, 40 etc.

Bé menos rollo... m'agradaria, convidar-vos a sopar... fa dies que no cuino i ja tinc el "mono", només cal que m'ho digueu amb una mica de temps. Ah! si porteu canalla mirarem de crear uns espais adients. A quina hora doncs a partir de les 22:00.

AH després toca Antònia Font al jardí de casa.

20 comentaris:

Anònim ha dit...

nosaltres vindrem, no volem perdre'ns l'ocasió de pujar per l'ascensor. Però ens faria gràcia pujar a sobre.

Anònim ha dit...

jo vindré

Anònim ha dit...

Si hi ha servei de guarderia jo vinc.

Anònim ha dit...

Dijous a les 10h del vespre?
Jo també vindré. Els "meus" bèstia-nens no vindran, i la mestressa.... ja t'ho confirmaré.

Anònim ha dit...

La terrassa del Bar Royal vindrà.

Anònim ha dit...

M'apunto!

Anònim ha dit...

Galli, la peke i el vere tmb vindrem. Entenc que és divendres no? A la tarda ja estarem a les drassanes del sant crist.
Ala... a fer tortites!

Anònim ha dit...

Els de Mallorca no vindrem però molts d'anys !

Anònim ha dit...

El Juanjo i jo també vindrem. La Fiona casi que també però ja s'adaptarà a l'espai general. Fins divendres.

Anònim ha dit...

Les germanes xenxe ens fa il.lu venir, així que vindrem la Lidia i la Montse. El Saló gran no pot venir qp te festival final de curs.

alè

Anònim ha dit...

Que portem l'Aire Acondicionat o conectaràs el tubu del sotanu?

Anònim ha dit...

porteu l'aire acondicionat perquè el tubu encara no venta. Si de cas ja no farem carn a la brasa.

Anònim ha dit...

vindrem amb molta gana, dissabte ens espera una larga jornada de rem i cal estar preparats.

Anònim ha dit...

jo vindré i la xina també...

Anònim ha dit...

jo no vindré...

Anònim ha dit...

jo sí vindré...

Anònim ha dit...

jo no vindré

Anònim ha dit...

Collons galli, quin munt de comentaris! Tornes a ser el rei del blog

Anònim ha dit...

Yo ser u rey!
Galli non ser nada!

Anònim ha dit...

collons, hi ha un comentari del ronaldinho i no l'he fet jo...