29 de novembre 2007

Sopar de la porra

Jo, Madí-madí, essent el guanyador absolut de la porra Xenxe vs Madí-madí en motiu de la cursa de l'esquiador que es va celebrar recentment,
i amb ànim de compartir la victòria amb vosaltres amigues i amics meus,
i sense ànims de refregar la victòria als nassos ningú,
us convido aquest dissabte al vespre, 2/4 de 10, a sopar a casa Madí.
El menú serà: de 1er una crema de carabassó (pels qui no els hi entra el formatge ja hi ha un plat a la reserva), de 2on una clàssica espardenya d'escalivada i anxoves i de postres espero que algú s'ofereixi voluntari per fer-les.
La "porra", subvenciona l'acte amb la recaptació íntegra. La resta de despeses s'abonaran individualment i a l'instant. No es donen punts estrella.
Inscripció: via blog, mail o mòbil. No val apuntar-se el dissabte mateix.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

jo tinc reunió...

Anònim ha dit...

confirmem assistència, però no crec que tingui temps de fer postres ... si voleu un batut de platan, cap problema! li dic al jefe

Anònim ha dit...

jo que ja estic acostumat a digerir coses que prepara el Mari, també vindré. Portaré pastis de moniato de postres (sense gust a all).