04 de gener 2010

SESSIÓ PETARDA explota explotame expló!


BRURUURRRRUMMMM!!!! Sí senyores i senyors, demà a la nit de dimarts a dimecres, on tot es capgira. On es celebra la festa dels nens, però els pares (i alguna mare) d'alguns no hi assisteixen, i en canvi apareix un senyor de pell negre que s'hi assembla molt. On els nens reben molt regals que acaben jugant-hi els tiets mentre la criatura s'entretè amb el paper d'embolicar o un senzill domino. On uns senyors (i senyoretes) amb turbants et diuen que vigilis amb els dolços i com que els hi promets que els faràs cas, et regalen un munt de caramels. On hi ha una gent que reparteix il-lusió a la canalla, i la seva il-lusió són els 20-40 euros que es treuen de cada casa (paquet de tabac a part)..... On tot el què passa és fora del normal.....
Aquella nit, a "Can Listo" (entengui's el bar de l'Ou com balla), sonarà tota la música petarda i patxanguera i excessivament espanyolista que pugui haver-hi! El P.D.T. us regalarà l'habitual sessió de Raffaella Carrà, Village People, Boney'm etc, que esteu acostumats (però com que la resta no, sempre és un èxit) Apa siau, i ens veiem: Ai l'ou piu!

14 comentaris:

una morena de 22 anys ha dit...

jo hi vaig anar i va ser brutal! A més, el PDT està tan bo!

la germana bessona de la morena ha dit...

Jo encara diria més, el PDT està molt i molt bo

desconeguda (és que estic casada) ha dit...

Aquella nit em vaig tocar pensant que jo era un equip de música i el PDT em posava el seu compact disc de 3.500 gigues......

un habitual de l'hotel AXEL ha dit...

Si em deixés, al PDT el faria un home de veritat. Brutal la festa!

rossa escultural (120-65-90) ha dit...

Va ser genial la música que posava el PDT, només anava a demanar el beure allà on hi era ell, tot arrepenjant-me a la barra perquè em pogués veure l'escot.

Anònim ha dit...

Quina merda! Perquè vaig lligar per Cap d'Any? Si m'hagués esperat uns dies li hagués tirat els trastos al fenomenal PDT!

Anònim ha dit...

Ja tia, a mi em va passar el mateix! Anava amb el meu nòvio i havia d'acostar-me disimuladament per poder veure l'increÏble PDT! Aigh, si estigués soltera.....jo!

l'amiga anònima de les dues anònimes d'abans) ha dit...

És que no ho feieu bé. Jo anava on hi era ell, i me'l quedava mirant mentre resseguia els meus llavis amb la palleta del cubata (em va picar l'ullet a mi sola.... Uaaaaaaau!)

QUI JA SAPS, PDT ha dit...

Aquella nit vaig ser una fera amb el meu nòvio (tot pensant amb l'explotame del PDT)

un d'una Quadrilla, sector radical de "ui si no estàs d'acord amb nosaltres al 100%, que et farem pam pam" ha dit...

Jo vaig trucar a la policia perquè anessin a fer baixar el volum i reventar la festa. PDT, traïdor

un "listo" ha dit...

He vist la llum gràcies al PDT. Ja no m'interessa ni en Salvat-Papasseït, ni el Cassasses, ni el Tom Waits ni la música daneso-brangha
Visca la religió petarda!

un que coneix la Bibiana Ballbé ha dit...

Això serà la sensació de les festes de la Mercè. Li diré a la meva amiga i segur que vindrà

un aburrit ha dit...

no havia vist mai l'ou botant i botant a ritme del dj panxut.

Un que hi era ha dit...

Hi havia musica a l'ou el dia de Reis, jo amb tanta gent no vaig sentir res!!!